021-41571 Info@shadisafar.com
0

معرفی بهترین مراکز خرید کیش

تصور کنید برای سپری‌کردن تعطیلات خود به کیش سفر کرده‌اید و حالا با یک روز گرم مواجه شده‌اید و نمی‌دانید چه تفریحی می‌تواند تسکین درد روبه‌روشدن با آفتاب سوزان در دل این جزیرهٔ زیبا باشد؛ بدون شک رفتن به مراکز خرید کیش می‌تواند  گزینه مناسبی محسوب شود و شما را از شر گرمای زیاد راحت کند. در واقع مراکز خرید کیش از بهترین مراکز خرید هستند چرا که این جزیره محصولات متنوعی برای عرضه در بازارهایش دارد و این طرفداران خرید را بسیار خوشحال می‌کند. مراکز خرید کیش با معماری مدرن و زیبا، برندهای مختلف و تنوع محصولات مدرن و سنتی دل شما را خواهند برد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با  بهترین مراکز خرید کیش  آشنا کنیم.  

مروری بر انواع مراکز خرید: جزیره کیش، بهشت خریداران

جزیره کیش با داشتن مراکز خرید زیاد بهشت خریدارانی محسوب می‌شود که از سپری‌کردن روز خود در میان محصولات زیبا و مختلف لذت می‌برند. مراکز خرید کیش  تنوع بسیار زیادی دارند که شما را شگفت‌زده می‌کنند، در این جزیره آرام، سبک‌های مختلفی از مراکز خرید را خواهید دید؛ از مراکز خرید لوکس و مدرن گرفته تا بازارهای سنتی و محلی که صنایع‌دستی هم برای فروش دارند. از مشهورترین مراکز خرید کیش می‌توانیم به مراکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید مروارید، بازار زیتون و ... اشاره کنیم که در ادامه به معرفی تک تک آنها می‌پردازیم.

مرکز خرید دامون کیش

یکی از جدیدترین  مراکز خرید کیش  که در سال 1388 افتتاح شده، با طراحی مدرن، نورپردازی زیبا و امکانات مناسب به سرعت رشد کرده است، مرکز خرید دامون کیش نام دارد. این مرکز در ابتدای شهرک دامون و در نزدیکی پارک ساحلی دامون واقع شده و به دلیل همین موقعیت مکانی مناسبش هم از محبوبیت زیادی برخوردار است. مرکز خرید دامون به عنوان یکی از بهترین  مراکز خرید کیش، در سه طبقه طراحی شده و در دل خود فروشگاه‌های بسیار زیادی دارد که نیاز خریداران را به خوبی برطرف می‌کند. همچنین در دامون، فودکورتی مناسب برای صرف ناهار و شام و یک پیست یخ برای تفریح هم وجود دارند. اگر به مرکز خرید دامون رفتید بد نیست در نزدیکی‌های آنجا به شهر باستانی حریره و شهر زیر زمین کاریز هم سر بزنید که از جاذبه‌های دیدنی در نزدیکی این مرکز خرید هستند. 

مرکز تجاری و اداری سارینا

یکی از بزرگ‌ترین  مراکز خرید کیش  مرکز خرید ساینا است که با داشتن جواهرات، لوازم‌خانگی، لوازم دیجیتالی، پوشاک مردانه و زنانه، عطر و ادکلن و کیف و کفش، به محل خوبی برای خریدکردن تبدیل شده است. همچنین این مرکز خرید دارای فودکورتی مناسب و یک سینمای چندبعدی است.

مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان

بازار مرجان کیش که در سال 1370 افتتاح شده است، علاوه بر این که یک مرکز خرید خوب محسوب می‌شود، در دسته بندی جاذبه‌های دیدنی کیش هم قرار می‌گیرد. این مرکز خرید با معماری زیبا و متفاوتش که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند، در بخش شرقی جزیره و اطراف جریره مرجان واقع شده است.  وجود آبنما و آکواریوم بزرگ در این مرکز خرید، به جذابیت آن افزوده و منظره‌ای چشم نواز برای گردشگران ایجاد کرده است. در مجتمع مرجان علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، با امکانات مناسبی همچون بانک‌ها، سوئیت‌هایی برای اقامت، رستوران، کافی شاپ و ... رو به رو خواهید شد. از جاذبه‌های نزدیک مجتمع مرجان می‌توانیم به  این موارد اشاره کنیم: پارک دلفین کیش، پارک ساحلی مرجان، رستوران حافظیه کیش، دوچرخه سواری و اسکوتر برقی کیش، باغ راه کیش، باغ پرندگان، پارک بازی کودکان، هتل مارینا پارک، هتل ستاره، هتل تعطیلات، هتل صدف و پارک آبی مارینا کیش. 

بازار مروارید

یکی از شیک‌ترین مراکز خرید کیش که در شهرک صدف واقع شده، بازار مروارید نام دارد. این بازار در سال 1373 با الهام از بناهای دوره هخامنشی در یک طبقه ساخته شده است و انواع فروشگاه‌ها در آن وجود دارند. در این بازار می‌توانید شاهد رستوران، کافی شاپ و کافی نت هم باشید. طبق نظر خریداران، کیفیت اجناس در این بازار بالاست و قیمت آنها بسیار منطقی و مناسب است. 

بازار مریم کیش

در خیابان سنایی کیش با یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش روبه‌رو خواهید شد، این مرکز خریدِ روباز که بازار مریم نام دارد، با فضایی سنتی آمادهٔ میزبانی از شما است. در این بازار فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند؛ اما بیشتر محصولات این فروشگاه‌ها کیف، کفش و چمدان هستند.

مراکز خرید پردیس ۱ و ۲

اگر دوست دارید به یکی از بهترین مراکز خرید کیش بروید و در آن اجناس ارزان و لوکس را در کنار هم مشاهده کنید، مراکز خرید پردیس را در ذهن داشته باشید. پردیس 1 در سال 1371 و پردیس 2 در سال 1372 ساخته شده‌اند و هر کدام از آنها با فضای زیبا و فروشگاه‌های متنوع توانسته‌اند در دل مردم جا باز کنند. البته وجود یک  هواپیمای تک نفره تزیینی و یک لنج چوبی زیبا  در گوشه‌ای از مرکز خرید پردیس 2 هم تاثیر زیادی در جذابیت آن داشته است.  در این  مراکز خرید کیش  می‌توانید محصولات مختلفی همچون کیف و کفش، لوازم آرایشی، پوشاک، قهوه، شکلات و ... را تهیه کنید. همچنین رستوران‌ها و کافه‌هایی هم برای استراحت وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کرده و خود را مهمان یک غذای لذیذ یا یک نوشیدنی خنک کنید. 

بازار زیتون

بازار زیتون در سال 1376 در بلوار ساحل ساخته شد تا اجناس لوکس را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران بگذارد. این بازار تنوع زیادی در محصولاتش داشته و با محیط آرام و دوستانه به جایی مناسبی برای خرید کردن تبدیل شده است. 

مرکز خرید پانیذ کیش

در خیابان فردوسی کیش مرکز خریدی به نام پانیذ وجود دارد که انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، جواهرات و... را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. البته بد نیست بدانید که در این مرکز خرید یک کافی‌شاپ و کافی‌نت هم وجود دارد. 

بازار ونوس

یکی از قدیمی‌ترین  مراکز خرید کیش  بازار ونوس است که در سال 1375 ساخته شده و با ارائه محصولات متنوع و امکانات خوب در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ همچینین طبق نظر خریداران قیمت کالاها در این بازار بسیار مناسب هستند. بازار ونوس امکانات مناسبی برای سپری کردن یک روز خوب را دارد؛ در این بازار با شعب مختلفی از بانک‌ها رو به رو خواهید شد، همچنین وجود محیط بازی برای کودکان لحظات خوشی را برای فرزندانتان فراهم خواهد کرد. این مرکز خرید با رستوران‌ها و کافه‌های با کیفیت، محل خوبی برای میل کردن یک غذای خوش طعم است. 

پارس خلیج

اگر به کیش رفتید در خیابان میر مهنا و جنب اسکله میر مهنا با بازاری قدیمی و یک‌طبقه به نام بازار پارس خلیج روبه‌رو خواهید شد که فروشگاه‌های زیادی دارد. این بازار چندین رستوران و کافه هم برای پذیرایی از خریداران در نظر گرفته است.  به‌صورت کلی امکانات خوب، اجناس باکیفیت و محیط آرام محیط خوبی را برای خرید در بازار پارس خلیج فراهم کرده‌اند که نباید آن را از دست بدهید. 

صفین (عرب‌ها)

یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش که در سال 13750 افتتاح شده است، بازار صفین نام دارد. در این بازار فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که محصولات سنتی و محلی را عرضه می‌کنند؛ همچنین بیشتر فروشندگان این بازار به زبان عربی صحبت می‌کنند. اگر بخواهید برای خرید سوغاتی، سراغ محصولات محلی، صنایع دستی و لوازم خانگی بروید، پیشنهاد می‌کنیم به بازار صفین سر بزنید. 

دیپلمات مال

در نوار ساحل شمالی جزیره یک مجتمع 5 طبقه ساخته شده است که 2 طبقه‌ی آن مرکز خرید، یک طبقه فودکورت و 2 طبقه‌ی آخر هم بخش اداری هستند. دیپلمات مال در طبقات خود فروشگاه‌های مختلفی از برندهای معتبر دارد که انواع پوشاک، لوازم آرایشی، جواهرات و ... را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بازار ماهی کیش

بازار ماهی‌فروشان کیش در منطقه صفین، در بخش شمال غربی جزیره واقع شده است. این بازار 12 غرفه برای عرضه انواع ماهی تازه و محصولات دریایی در نظر گرفته است و 2 غرفه هم برای پاک کردن ماهی در بازار وجود دارد. اگر به محصولات دریایی علاقه دارید، بازار ماهی کیش بهترین محل برای تهیه محصولی تازه و ماهی صید روز است. 

کوروش برند سنتر

یکی از مدرن‌ترین  مراکز خرید کیش که در سال 1396 ساخته شده است، کوروش برند سنتر نام دارد. این مرکز خرید به دلیل عرضه برندهای داخلی و خارجی اصل شهرت زیادی یافته است. در فروشگاه‌های کوروش می‌توانید لوازم مورد نیازتان را تهیه کرده و پس از آن، از استراحت در کافه و رستوران‌های کوروش لذت ببرید. 

مرکز تجاری کیش

یکی از بهترینمراکز خرید کیش که در سال 1379 احداث شده است مرکز تجاری کیش نام دارد، این مرکز در مساحت 11.000 متر مربع و به شکل سه گوش ساخته شد تا نمادی از معماری زیبا باشد. سه گوش بودن این مرکز خرید به همراه نورگیر دایره‌ای شکل میان آن موجب جذابیت و متفاوت بودنش شده است. اگر به خرید اجناسی همچون لوازم خانگی، پوشاک، موبایل و ... نیاز دارید فقط کافیست به خیابان فردوسی کیش، مرکز تجاری کیش بروید که همه چیز در آنجا برایتان مهیاست. اگر هم از خرید خسته شدید در یک کافه استراحت کنید یا به یک رستوران خوب بروید و غذایی میل کنید. 

مرکز خرید رویا مال کیش

رویا مال کیش یکی از به‌روزترین مراکز خرید است که در آن انواع برندها یافت می‌شوند. این مرکز خرید در 5 طبقه ساخته شده است که 2 طبقه اول به فروشگاه‌ها اختصاص دارند، طبقات 3 و 4 اداری بوده و طبقه آخر هم برای کافه‌ها و رستوران‌های این مرکز خرید در نظر گرفته شده است. اگر دوست دارید کالاهای خود را از برندهای معتبری همچون اپل، ال جی، سامسونگ، ماوی، کت، اسپریت و... تهیه کنید، توصیه می‌کنیم به این مرکز خرید سر بزنید.

مرکز خرید پدیده کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش به نام پدیده کیش در ابتدای جاده جهان و روبه‌روی رستوران شاندیز واقع شده است. این مرکز خرید دارای برندهای معتبر داخلی و خارجی است و با چندین رستوران، کافه، سالن بولینگ، سینما و... توانسته میان مردم محبوبیت خوبی کسب کند.

بهکیش

مجتمع بهکیش دارای فروشگاه‌های مختلف، سالن‌های سینما، رستوران‌های فراوان، فروشگاه لوازم الکترونیکی و امکانات تفریحی است. همچنین در این مجتمع رویدادها و جشنواره‌های بسیاری در فصول مختلف سال برگزار می‌شوند که می‌توانید در مقاله بهترین زمان سفر به کیش با آنها آشنا شوید. تمام این عوامل در کنار هم موجب شده‌اند تا بهکیش به یکی از بهترین مقاصد تفریحی در کیش تبدیل شود. 

هوم سنتر پادنا

در سال 1390 در بخش شمالی جزیره کیش یک مرکز خرید به نام هوم سنتر پادنا، با هدف عرضه بهترین محصولات لوازم خانگی ساخته شد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع مبلمان، فرش، لوازم چوبی، ظروف آشپزخانه، پرده و ... را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. شاید از گشتن زیاد در فروشگاه‌های مختلف خسته شوید، اما نگران نباشید چرا که رستوران و کافه‌های این مرکز خرید آماده پذیرایی از شما در طول روز هستند. 

مرکز خرید صدف

مرکز خرید صدف کیش در شهرک صدف احداث شد تا ساکنان شهرک و گردشگران بتوانند محصولات موردنیازشان را از آنجا تهیه کنند. این مرکز خرید محیطی گرم و دوستانه دارد و برای خرید روزانه عالی است. مرکز خرید صدف با داشتن کافه‌های بی‌نظیر و رستوران‌های زیبا، حس خوبی را به خریدارانش منتقل می‌کند. 


نتیجه‌گیری

حالا که با بهترین  مراکز خرید کیش  به‌خوبی آشنا شدید، قطعا می‌دانید کیش یکی از بهترین مقاصد برای خریداران است. اگر شما هم عاشق خریدکردن هستند و دوست دارید به کیش سفر کنید تا علاوه بر بازدید از جاذبه‌های دیدنی‌اش، اجناس مدنظرتان را هم تهیه کنید خوب است نگاهی به تور کیش شادی سفر بیندازید و با شرایطی عالی سفر کنید.