021-41571 Info@shadisafar.com
021-41571 Info@shadisafar.com
قلعه رومی آنتالیا به‌عنوان نمادی از تاریخ شناخته می‌شود و بخشی از میراث‌فرهنگی منطقه است. این قلعه راز و رمزهای زیادی دارد و افسانه‌های جالبی در مورد آن وجود دارد که بد نیست در مورد آنها آگاهی داشته باشید؛ البته برخی از آنها ترسناک به نظر می‌رسند. افسانه روح سرباز رومی ، افسانه گنج پنهان و...
ادامه مطلب
پارک ملی کورشونلو دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی است که بازدید از آنها یکی از تجارب بی‌نظیر زندگی‌تان خواهد بود. اصلی‌ترین جاذبهٔ این پارک آبشار کورشونلو است که همچون یاقوتی در دل طبیعت می‌درخشد، وجود مسیرهای پیاده‌روی در میان جنگل انبوه و رودخانه هم از دیگر جذابیت‌های پارک است.
ادامه مطلب
مراکز خرید آنتالیا یکی از جاذبه‌های اصلی برای گردشگران است، که علاوه بر خرید سوغاتی، فرصتی عالی برای آشنایی با فرهنگ و مردم محلی فراهم می‌کند. گردشگران با گشت‌وگذار در این مراکز خرید، هم‌زمان با تجربه خریدی لذت‌بخش، با سبک زندگی مردم آنتالیا نیز آشنا می‌شوند. خرید در آنتالیا بخشی مهم از سفر توریست‌ها به این شهر زیبا است.
ادامه مطلب
آنتالیا یکی از مناطق محبوب برای سفرهای تابستانی است چرا که وجود سواحل زیبا و تفریحات آبی در آنجا، برای گردشگران بسیار جذاب است. خب قطعا تفریحات تابستانی و آب‌تنی در هوای گرم تابستانی بسیار دلچسب خواهد بود، پارک‌های آبی آنتالیا فرصت مناسبی برای گردشگران فراهم کرده‌اند که حتی دور از دریا هم بتوانید در آب تفریح کنید.
ادامه مطلب
آنتالیا، با جاذبه‌های گردشگری متنوع و جذاب، مقصدی ایده‌آل برای سفر و استراحت روحی است. این شهر ترکیه، حتی در ساعات شب، با تفریحات شبانه پرهیجان خود، لحظات بی‌نظیری برای گردشگران شب‌گرد فراهم می‌کند. از کافه‌ها و رستوران‌های شبانه گرفته تا جشن‌ها ، تفریحات شبانه آنتالیا تنوع بسیاری دارد که هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد.
ادامه مطلب
آنتالیا با جاذبه‌های فراوانی مانند سواحل زیبا و پارک‌های آبی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است. از جاذبه‌های برجسته این شهر، آکواریوم آنتالیا است که به زیستگاهی برای انواع موجودات دریایی تبدیل شده و گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. بازدید از این آکواریوم تجربه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به دنیای زیر آب است.
ادامه مطلب
در سفر پیداکردن رستوران خوب یک نعمت است، در آنتالیا این امر بسیار ساده است چرا که رستوران‌های انتالیا با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی آماده پذیرایی از شما هستند. در این رستوران‌ها می‌توانید غذاهای لذیذی همچون ماهی تازه، سالاد، دسر و هر چه که دلتان بخواهد را سفارش دهید
ادامه مطلب
آنتالیا با سواحل زیبا و طبیعت خیره‌کننده، یکی از برترین مقاصد گردشگری ترکیه است. این شهر با آب‌وهوای گرم، فرصت مناسبی برای ورزش‌های آبی و تفریحات هیجان‌انگیز فراهم می‌کند. علاوه بر این، آنتالیا مجموعه‌ای از فعالیت‌های ورزشی متنوع را برای گردشگران ارائه می‌دهد.
ادامه مطلب
آنتالیا جذابیت‌های زیادی دارد که محدود به زمان خاصی از سال نمی‌شود و انتخاب هر فصل برای سفر می‌تواند مزایا و معایب خود را داشته باشد. بسیاری از اتفاقات کاملا شخصی بوده و باتوجه‌به سلیقه خودتان باید بهترین زمان برای سفر به آنتالیا را انتخاب کنید؛
ادامه مطلب
1 2