021-41571 Info@shadisafar.com
021-41571 Info@shadisafar.com
سفر به استانبول تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است که با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحی‌اش هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. از آثار هنری و فرهنگی گرفته تا قدم‌زدن در خیابان‌های شبانه، این شهر برای هر گردشگری جذاب است. در این مطلب، با برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول آشنا خواهید شد.
ادامه مطلب
مسجد زیرک یا همان مسجد ملّا زیرک در استانبول ، در ابتدا از برجسته‌ترین کلیساهای بیزانس بوده؛ این کلیسا که کلیسای پانتوکراتور نام داشت، در قرن دوازدهم میلادی ساخته شد تا نمادی از قدرت و بزرگی بیزانس باشد. مسجد زیرک یکی از جاذبه‌های گردشگری در منطقه فاتح استانبول است.
ادامه مطلب
وان یکی از شهرهای ترکیه است که جذابیت‌های بسیاری برای گردشگران دارد، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر که گردشگران را به خود جذب می‌کند وجود مراکز خرید در این شهر است. عاشقان خرید به وان می‌آیند تا لوازم و پوشاک موردنیاز خود را از بهترین برندها تهیه کنند. برای آشنایی با مراکز خرید وان ترکیه، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید
ادامه مطلب
مسجد ایاصوفیه استانبول، شاهکاری از معماری بیزانسی و اسلامی است که نمادی از تاریخ و فرهنگ ترکیه به شمار می‌رود. این بنا ابتدا به عنوان کلیسا ساخته شد و سپس به مسجد تبدیل شد، امروز نیز به عنوان موزه‌ای جهانی، سالانه میلیون‌ها گردشگر را جذب می‌کند. تلاقی تاریخ و هنر در ایاصوفیه، تجربه‌ای بی‌نظیر از شکوه گذشته را به بازدیدکنندگان هدیه می‌دهد.
ادامه مطلب
قلعه رومی آنتالیا به‌عنوان نمادی از تاریخ شناخته می‌شود و بخشی از میراث‌فرهنگی منطقه است. این قلعه راز و رمزهای زیادی دارد و افسانه‌های جالبی در مورد آن وجود دارد که بد نیست در مورد آنها آگاهی داشته باشید؛ البته برخی از آنها ترسناک به نظر می‌رسند. افسانه روح سرباز رومی ، افسانه گنج پنهان و...
ادامه مطلب
محله بالات با تاریخ غنی و زیبایی چشم گیرش، توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده و افرادی بسیاری مشتاق بازدید از این محله رنگارنگ استانبول هستند. اگر شما جزو افرادی هستید که از تماشای هنر و زیبایی لذت برده و به دنبال شناخت بیشتری از تاریخ و فرهنگ استانبول هستید، حتما با تهیه تور استانبول از شادی سفر، به محله بالات بروید.
ادامه مطلب
بازار بزرگ استانبول، یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین بازارهای سرپوشیده جهان است که با عطر ادویه‌ها و قهوه، داستان‌های تاریخی و فروشندگان قدیمی خود، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند. این بازار محل مناسبی برای خرید سوغاتی‌های سنتی مانند صنایع‌دستی و جواهرات است.
ادامه مطلب
ساحل کادیکوی که به آن قاضی کوی هم می‌گویند، در بخش آسیایی استانبول واقع شده و از زمان‌های قدیم به دلیل قرارگیری در کنار دریای مرمره به‌عنوان بندرگاهی مهم برای تجارت شناخته می‌شد.ساحل کادیکوی که محلی برای آرامش و لذت‌بردن از طبیعت زیبا است، دارای امکانات رفاهی، ورزشی و تفریحی است تا به‌خوبی بتواند نیاز گردشگران را برآورده کند.
ادامه مطلب
پارک ملی کورشونلو دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی است که بازدید از آنها یکی از تجارب بی‌نظیر زندگی‌تان خواهد بود. اصلی‌ترین جاذبهٔ این پارک آبشار کورشونلو است که همچون یاقوتی در دل طبیعت می‌درخشد، وجود مسیرهای پیاده‌روی در میان جنگل انبوه و رودخانه هم از دیگر جذابیت‌های پارک است.
ادامه مطلب
1 2