021-41571 Info@shadisafar.com
0

آشنایی با مراکز خرید وان: از لوکس تا اقتصادی

وان یکی از شهرهای ترکیه است که جذابیت‌های بسیاری برای گردشگران دارد، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر که گردشگران را به خود جذب می‌کند وجود مراکز خرید در این شهر است. عاشقان خرید به وان می‌آیند تا لوازم و پوشاک موردنیاز خود را از بهترین برندها تهیه کنند. اگر شما هم دوست دارید با مراکز خرید وان ترکیه  آشنا شوید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید که قرار است مراکز خرید متنوعی را به شما معرفی کنیم. 

 

برترین مراکز خرید وان ترکیه: کجا و چگونه خرید کنیم؟
 

به‌صورت کلی خریدکردن در وان جذابیت خاصی دارد، چرا که در این شهر تنوع محصولات را شاهد خواهید بود و هر آنچه مورد نیازتان باشد را می‌توانید پیدا کنید. مراکز خرید وان  با محیط‌های جذاب خود، محلی برای گشت‌وگذار و خرید برای مشتریان سخت‌پسند فراهم کرده‌اند تا آنها بتوانند به هر چه که نیاز دارند دسترسی داشته باشند. حالا بهتر است همراه هم با برترین  مراکز خرید وان ترکیه آشنا شویم.

بازار سنتی وان

بازار سنتی وان  با مغازه‌های رنگارنگ خود از ارزان‌ترین مراکز خرید وان ترکیه  به شمار می‌رود و طرفداران بسیاری دارد. این بازار بین دو تقاطع خیابان جمهوریت و کاظم کارابکر واقع شده و در آنجا می‌توانید انواع کالاهای موردنیازتان را تهیه کنید. همچنین برندهای سرشناسی همچون نایک، آدیداس، کوتون، ال‌سی‌وای کی‌کی و… نیز در این بازار شعبه دارند. 

اوت‌لت وان ترکیه
یکی دیگر از مراکز خرید وان که محصولات متنوع را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، اوت‌لت وان است. این مرکز خرید در مناطق مختلفی مانند شرفیه، بندر والی میتهات و علی پاشا، شعبه دارد. 

جمعه‌بازارهای وان ترکیه
جمعه‌بازار وان در خیابان جمهوریت واقع شده و به داشتن محصولات متنوع شهرت دارد؛ پس اگر به دنبال خریدی مقرون‌به‌صرفه از بازاری متنوع هستید، حتما به جمعه‌بازار سر بزنید. 

معرفی مجتمع‌های تجاری پرطرفدار وان

در شهر زیبای وان، مجتمع‌های تجاری بزرگی وجود دارند که در آنها می‌توانید انواع برندها را پیدا کرده و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

مرکز تجاری وان Van AVM
اگر نگاهی به لیست بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین مجتمع‌های تجاری وان بیندازیم، بدون شک مرکز تجاری وان Van AVM در صدر این لیست خواهد بود.  نام این مرکز خرید از مخفف کلمه «Alis Veris Merkezik» به معنای مرکز خریدوفروش به زبان ترکی استانبولی، آمده است. در این مجتمع برندهای مطرح جهان را خواهید دید و هر آنچه که نیاز داشته باشید در آنجا پیدا می‌شود. فروشگاه‌هایی همچون H&M، Zara، و LC Waikiki در این مرکز شعبه دارند؛  پس اگر عاشق خریدکردن هستید، حتما سری به مرکز تجاری وان Van AVM بزنید. البته این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه، دارای رستوران، کافه، زمین‌بازی کودکان، سینما و هایپرمارکت است که تمام این امکانات کنار هم تجربه متفاوتی از خرید را برایتان رقم خواهند زد. بد نیست به یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مرکز خرید هم اشاره کنیم؛ فعالیت‌های فرهنگی و هنری که در مرکز خرید وان Van AVM برگزار می‌شود، موجب علاقه بیشتر مردم محلی و گردشگران به آنجا شده است.


مرکز خرید Forum Van AVM
از بهترین مراکز خرید وان ترکیه، مرکز خرید Forum Van AVM است که انواع پوشاک از برندهای مختلف را برایتان حاضر کرده و امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیری هم دارد. 


مرکز تجاری آیدین پریهان  Aydın Perihan İş Merkezi 
یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید وان ترکیه، مرکز تجاری آیدین پریهان است که بهترین اجناس را با قیمتی معقول به فروش می‌رساند. این مجموعه از قدیمی‌ترین مراکز خرید وان است و به دلیل اینکه قیمت‌های مناسبی دارد، جزو مجتمع‌های تجاری پرطرفدار محسوب می‌شود. در این مجتمع، علاوه بر فروشگاه‌ها، می‌توانید شاهد امکاناتی همچون فودکورت، کافی‌شاپ، سالن تئاتر و... نیز باشید. 

مرکز خرید آتایوس سیلور Atayos silver
این مرکز خرید، منبعی غنی از انواع برندهای ترک و بین‌المللی است که توجه خریداران را جلب می‌کند. البته یک نکته ویژه هم در موردش وجود دارد که مخصوص شکموهاست، آن هم وجود شیرینی‌فروشی‌های معروف در آنجاست. اگر به آتایوس سیلور بروید می‌توانید علاوه بر خرید، طعم باقلوای ترکی را هم بچشید و لذت ببرید. 
 
مرکز خرید Turkuaz AVM van
یکی دیگر از مجتمع‌های تجاری پرطرفدار در وان، Turkuaz AVM van نام دارد که در محله کاظم کارابکیر است. این مرکز خرید پوشاک زیبایی از برندها مختلف را به فروش می‌رساند. این مکان از مراکز خرید محلی است و در آن می‌توانید لباس‌های محلی و صنایع‌دستی هم پیدا کنید. پس اگر به دنبال خرید یک سوغاتی سنتی برای عزیزانتان هستید، حتما به این مرکز خرید سر بزنید. 

مرکز خرید Atasoy Art
اگر به اجناس عتیقه، جواهرات دست‌ساز و اشیا قیمتی علاقه دارید، قطعا باید به مرکز خرید Atasoy Art در وان سر بزنید. در این مرکز خرید زیورآلاتی تاریخی را مشاهده خواهید کرد. 

فروشگاه Bershka
این فروشگاه بیش از 70 شعبه در ترکیه دارد و اجناسی از برندهای معروف اسپانیایی را به فروش می‌رساند. فروشگاه برشکا در محله سرحات بلوار جمهوریت واقع شده است. 

مرکز خرید Van Mall
مرکز خرید  Van Mall یکی از مراکز تجاری پرطرفدار است که محصولات متنوعی از پوشاک و لوازم آرایشی گرفته تا محصولات سنتی را به فروش می‌رساند. در واقع اگر به این مرکز خرید بروید دست‌خالی برنمی‌گردید و بدون شک سوغاتی مدنظرتان را در همین مکان پیدا می‌کنید. 

معروف‌ترین جا برای خرید پوشاک در وان ترکیه

در شهر وان ترکیه مراکز خرید بسیاری وجود دارند که هر کدام از آنها محل مناسبی برای خرید محصولات متنوع است؛ اما اگر بخواهید برای خرید پوشاک به این مراکز خرید بروید، بهتر است کمی جزئی‌نگرتر شویم و بهترین مراکز خرید پوشاک را به شما معرفی کنیم. مرکز خرید Forum Van AVM بدون شک در صدر جدول بهترین مراکز خرید پوشاک قرار می‌گیرد؛ چرا که در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه و کودکانه را از برندهای معتبر بین‌المللی همچون H&M و Zara تهیه کنید. 
از دیگر مراکز خرید محبوب برای پوشاک، باید از مرکز خرید Van AVM نام ببریم که برندهای اقتصادی‌تری همچون LC Waikiki و Defacto در آن یافت می‌شوند. این مرکز خرید علاوه بر داشتن پوشاک مناسب و باکیفیت، انواع کیف و کفش و اکسسوری را هم برایتان در نظر گرفته است تا خرید کاملی را تجربه کنید. 
اما نکته اصلی این است که اگر به دنبال محصولات برند نیستید و ترجیح می‌دهید پوشاک سنتی ترکی خریداری کنید و کمی هم با فرهنگ مردم ترک‌زبان آشنا شوید، بهترین گزینه برای شما، رفتن به بازارهای محلی وان است. در این بازارها می‌توانید صنایع‌دستی، پوشاک محلی و سوغاتی‌های سنتی را پیدا کنید. 

محل خرید لباس مجلسی در وان ترکیه

اگر قصد دارید از لباس‌های معمولی و روزمره فراتر بروید و به دنبال خرید لباس مجلسی در وان ترکیه هستید، بهتر است اول‌ازهمه به مرکز خرید Forum Van AVM سر بزنید که فروشگاه‌های بزرگ لباس مجلسی دارد. در این مرکز خرید برندهای Koton و AdL دارای شعبه هستند تا لباس‌های زیبا را در اختیار مشتریان قرار دهند. اگر نتوانستید لباس محبوب خود را در این مرکز خرید پیدا کنید، اصلا نگران نباشید، چرا که گزینه دیگری به نام مرکز خرید Van AVM روی میز دارید که لباس‌هایی شکیل را با قیمتی مناسب برایتان در نظر گرفته است. در این مراکز خرید، لباس مجلسی‌های مدرن و جذابی برای تمام سلایق وجود دارند و با هر بودجه‌ای که در نظر گرفته باشید، می‌توانید لباسی زیبا پیدا کنید. 

فروشگاه‌های برند در وان

در مراکز خرید وان ترکیه، فروشگاه‌های برند زیادی وجود دارند که هر کدام از آنها تجربه خریدی لوکسی را به شما هدیه می‌کنند. در این مراکز خرید می‌توانید از فروشگاه برندهایی مانند Zara، H&M، Mango، Adidas، LC Waikiki و Defacto  خرید کنید. به‌صورت کلی شهر وان محیط مناسبی برای برندهای معروف ایجاد کرده است تا بتوانند محصولات خود را به مشتریان ارائه دهند. شما هم اگر طرفدار لباس‌های برند و خرید لوازم لوکس هستید، حتما به این فروشگاه‌ها سر بزنید.

امکانات و خدمات خاص در مراکز خرید وان

مراکز خرید وان در تلاش هستند با ارائه بهترین خدمات و امکانات به بازدیدکنندگان، تجربه خریدی راحت و لذت‌بخش را به آنها ارائه دهند. این مراکز پارکینگ‌های بزرگی را برای وسایل نقلیه شما در نظر گرفته‌اند تا دیگر نگران جای پارک و امنیت خودرو نباشید. در برخی مراکز خرید بزرگ مانند Forum Van AVM و Van AVM ، می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و در طول خرید خود، کارهایتان را نیز انجام دهید. همچنین یکی از امکانات خوب  مراکز خرید وان ترکیه، وجود زمین‌بازی کودکان در آنها است، چرا که شما می‌توانید به‌راحتی کودک خود را سرگرم کنید تا از خریدکردن خسته نشود. وجود سینماها و سالن‌های ورزشی هم از دیگر امکانات خوب این مراکز هستند که شما را به تفریح‌کردن تشویق می‌کنند. اگر هم نیاز به کمی استراحت داشتید پیشنهاد می‌کنیم به کافه‌ها و رستوران‌های باکیفیت این مراکز خرید بروید و از میل‌کردن یک نوشیدنی یا غذایی خوش‌طعم لذت ببرید. خدمات دیگر شامل این موارد می‌شوند: وجود خشک‌شویی، کارواش، خدمات بانکی و... .

تنوع فروشگاه‌ها و بوتیک‌های وان

ازآنجایی‌که مراکز خرید وان ترکیه، مقصد مهمی برای خریدکردن است، فروشگاه‌های بزرگ تلاش کرده‌اند تا شعبات خود را در این شهر گسترش دهند و مشتریانی جذب کنند. از جمله برندهای خوبی که می‌توانید در مرکز خرید بزرگ Forum Van AVM مشاهده کنید، می‌توانیم به Zara، H&M، Mango، Adidas و Nike اشاره کنیم؛ این برندها برای خرید پوشاک گزینه‌هایی عالی هستند. اگر هم می‍‌خواهید برای کودکان پوشاک تهیه کنید حتما به فروشگاه‌های برند Waikiki Kids و Panço  سر بزنید. 
در مرکز خرید Van AVM می‌توانید برندهای اقتصادی‌تری همچون Defacto  و LC Waikiki را ببینید که به قیمت مناسب و کیفیت خوبشان معروف هستند. در همین مرکز خرید، فروشگاه‌های بزرگی مانند Teknosa  و MediaMarkt در حال ارائه محصولات الکترونیک به مشتریان هستند. 

نکات و توصیه‌ها برای خرید موفق در وان

مراکز خرید وان ترکیه از بهترین مراکز خرید هستند و برای اینکه بتوانید در آنجا تجربه خوبی از خریدکردن داشته باشید، بهتر است چند نکته ساده را در نظر بگیرید :
-پیش از سفر خود، در مورد مراکز خرید وان اطلاعات کسب کنید و برای رفتن به آنها برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید. 
-تخفیف‌های بزرگ آخر فصل را از دست ندهید!
-لیست خرید خود را از قبل آماده کنید.
-برای خریدی لوکس به مراکز خرید Forum Van AVM یا Van AVM  بروید. 
-برای خریدی مقرون‌به‌صرفه، به بازارهای محلی سر بزنید.

برای خرید عمده در وان ترکیه به کجا برویم؟

بازارهای محلی وان، بهترین مراکز برای خرید عمده هستند. اگر قصد دارید محصولات محلی و پوشاک را با قیمت عمده‌فروشی و در تعداد بالا تهیه کنید، حتما به این بازارها سر بزنید. 

جمع‌بندی: تجربه‌ای به‌یادماندنی برای خریداران

مراکز خرید وان ترکیه، با ارائه بهترین محصولات و امکانات مناسب، در تلاش هستند رضایت مشتریان خود را جلب کنند و تجربه‌ای به‌یادماندنی از خرید را در ذهن آنها حک کنند. در این شهر شاهد فروشگاه‌های متنوع، امکانات تفریحی در آنها و تخفیفات بی‌نظیر خواهید بود؛ اگر شما هم دوست دارید تجربه خوبی از یک خرید باکیفیت به دست بیاورید، می‌توانید با تهیه تور وانشادی سفر، به بهترین  مراکز خرید وان  بروید.