021-41571 Info@shadisafar.com
0

تجربه لوکس و شگفت‌انگیز تفریحات شبانه در دبی که نباید از دست بدهید

امروز قصد داریم به دل تاریکی شب بزنیم و سفر خود را در شبی گرم و  پرستاره در دبی آغاز کنیم. هنگامی که در تاریکی شب وارد شهر دبی می‌شوید با برج‌های سر به فلک کشیده‌ای که همچون جواهری درخشان در قلب شهر هستند روبه‌رو خواهید شد. با مشاهده این صحنه‌های زیبا که بخشی از آن حاصل زرق‌وبرق برج خلیفه است لحظات شگفت‌انگیزی را در میان رقص رنگ و نور تجربه خواهید کرد. اگر در خیابان‌های دبی شروع به قدم‌زدن کنید، صدای خنده و شادی‌ای که از کلاب‌ها به گوش می‌رسد شما را هیجان‌زده کرده و عطر رستوران‌ها شما را به‌صرف یک غذای خوش‌طعم دعوت می‌کند. تفریحات شبانه در دبی  بسیار متنوع هستند و در هر گوشه‌ای از این شهرِ شب‌زنده‌دار، سورپرایزی برایتان وجود دارد تا شما را هیجان‌زده کند. بخشی از این برنامه‌ها شامل کنسرت‌های زنده هنرمندان و کلاب‌های پرشور و هیجان می‌شوند که به‌هیچ‌وجه نباید آنها را از دست بدهید. حالا اگر دوست دارید بیشتر با تفریحات شبانه دبی  آشنا شوید، با ما همراه باشید تا با هم از راز شب های دبی پرده‌برداری کنیم.

تفریحات شبانه دبی

یکی از جاذبه‌های اصلی شهر دبی که برای افراد زیادی جذاب بوده و آنها را به سفر ترغیب می‌کند، تفریحات شبانه دبی  است. در دبی امکانات زیادی برای سرگرمی وجود دارد، البته استفاده از این امکانات محدود به طول روز نمی‌شود چرا که این شهر فعالیت شبانه هم دارد. بدون شک صرف شامی لذیذ در یک شب نسبتا خنک و در فضای باز حس خوبی دارد، خصوصا اگر بعد از آن قصد داشته باشید برای قدم‌زدن به ساحل بروید و یا به تماشای اجرای زنده هنرمندان بنشینید. به‌صورت کلی  تفریحات شبانه در دبی  از تنوع بالایی برخوردار هستند تا بتواند تمام سلیقه‌ها را پوشش داده و شب خوبی را برای افراد رقم بزنند.

بهترین کلاب‌ها و بارهای دبی

تفریحات شبانه در دبی

کلاب‌های شبانه مشهوری در دبی وجود دارند که بهشت شب‌زنده‌داران محسوب می‌شوند، البته اکثر این کلاب‌ها در هتل‌ها قرار دارند و جمعیت زیادی هم در آنها حضور دارند؛ اما گذراندن یک شب هیجان‌انگیز ارزش تحمل شلوغی را دارد. ساعات کاری کلاب‌های شبانه معمولا از 10 شب تا 3 صبح بوده و در آنها انواع نوشیدنی سرو می‌شود. همچنین باید بدانید که ورود به این کلاب‌ها محدودیت سنی دارد و تنها افراد بالای 21 سال می‌توانند به آنجا رفته و نوشیدنی میل کنند. تمام کلاب‌های دبی از این قانون پیروی می‌کنند و برای ورود باید گذرنامه و یا شناسنامه خود را نشان بدهید؛ البته افراد ساکن در دبی با ارائه گواهی‌نامه هم حق ورود دارند. نکته جالبی که در مورد کلاب‌های دبی به‌عنوان بخشی از تفریحات شبانه دبی  وجود دارد این است که ورود خانم‌ها به خیلی از کلاب‌ها در روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه رایگان است و گاهی اوقات نوشیدنی و غذای رایگان هم در این کلاب‌ها سرو می‌شود. از معروف‌ترین کلاب‌های دبی می‌توانیم به دبی سفید، باشگاه کاوالی، سیرک لو سورر، آرمانی و آبی مارلین ایبیا اشاره کنیم.

کنسرت‌ها و رویدادهای شبانه در دبی

شب‌های دبی با برگزاری رویدادهای شبانه و کنسرت‌های مختلف، به جشنی بزرگ تبدیل می‌شوند که شما هم به آن دعوت هستید. میزبان این جشن‌ها هنرمندان سرشناسی هستند که با اجرای بی‌نظیرشان، علاقه‌مندان به موسیقی را جذب می‌کنند. در ین کنسرت‌ها موسیقی‌های پاپ، راک، جاز و کلاسیک اجرا می‌شوند که هر کدام به  نوبه خود لحظات شادی را برایتان رقم خواهند زد. علاوه بر کنسرت، در دبی نمایش‌های زنده، جشنواره‌های فرهنگی و مراسم‌های ویژه مناسبتی برگزار می‌شوند که یک فرصت ایده‌آل را برای شناخت فرهنگ و هنر محلی ایجاد می‌کنند. اگر دوست داشته باشید در این شور و هیجان شبانه همراه مردم دبی باشید و هنرمندان را بهتر بشناسید باید به مکان‌های معروفی همچون اوپرا دبی یا مدینه جمیرا بروید. قطعا با شرکت در این مراسم‌ها شبی سرگرم‌کننده و پرهیجان را سپری خواهید کرد، پس به‌هیچ‌وجه این تجربه را از دست ندهید. 

رستوران‌ها و کافه‌های شبانه دبی

از هر چه بگذریم سخن غذا خوش‌تر است؛ اصلا ممکن است کسی در سفر خود دوست نداشته باشد به بهترین رستوران‌های شهر رفته و از فضا و غذای خوب لذت نبرد؟ دبی مجموعه‌ای کامل از رستوران‌ها و کافه‌های شبانه دارد که بهترین مقصد برای علاقه‌مندان به غذا است. تنوع این رستوران‌ها آن‌قدری زیاد هست که بتوانند به‌خوبی از پس تمام سلیقه‌ها بربیایند و شما را به یک ضیافت خوش‌طعم دعوت کنند. در این رستوران‌های لوکس که بخشی مهمی از تفریحات شبانه دبی  هستند، سرآشپزهای مشهوری فعالیت می‌کنند و با رفتن به این مکان‌ها با مناظر بی‌نظیری روبه‌رو خواهید شد؛ فضایی شیک و مجلل که در رستوران حاکم است و چشم‌انداز زیبای رو به دریا که در دل شب چشم‌نوازتر هم می‌شود. در ادامه چند کافه و رستوران 24 ساعته به شما معرفی می‌کنیم تا اگر به دبی رفتید به آنها سر بزنید. 

منقوشه استریت، غذاخوری خیابانی 24 ساعته
زندگی در شب‌‌های دبی همچنان جریان دارد و فعالیت رستوران منقوشه استریت دبی نمونه بازر این حرف است. شما هر موقع از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید برای میل‌کردن بهترین غذاهای عربی، لبنانی و خاورمیانه‌ای به این رستوران بروید که در مرکز شهر واقع شده است. 
Bombay to Mumbai café، رستوران 24 ساعته هندی در دبی
این رستوران هندی مخصوص علاقه‌مندان به غذاهای تند است. فضای زیبای رستوران، اجرای موسیقی زنده و غذاهای خوش‌طعم، همه از مزایای این رستوران هستند. هر زمانی که دوست داشته باشید می‌توانید به رستوران بروید و از میل‌کردن بریانی، چات و مرغ کره‌ای در این رستوران هندی لذت ببرید.
تیم هورتونز، یک کافه کانادایی در دبی
اگر هوس قهوه کردید حتما به این کافه کانادایی سر بزنید و اصلا نگران ساعت نباشید، چون فعالیت کافه 24 ساعته است. 
ال شامی، رستورانی 24 ساعته برای هر ذائقه‌ای 
اگر جمعیت شما زیاد است و هر کدام سلیقه غذایی متفاوتی دارید، بهتر است به ال شامی بروید که انواع غذاها در آن سرو می‌شود. این رستوران 24 ساعته سلیقه تمام افراد را در نظر گرفته و غذاهای متنوعی را در منوی خود برای مشتریان ارائه کرده است. 
پیتزا و پاستا بروکلی، یک رستوران 24 ساعته با غذای آماده
شاید اسم این رستوران غلط‌انداز باشد و فقط گیاهخواران را جذب کند، اما باید بدانید که در این رستوران انواع غذاها همچون پیتزا، پاستا و... ارائه می‌شوند و منوی رستوران اصلا محدود نیست.

کروزهای شبانه در دبی

تفریحات شبانه دبی

یکی از لذت‌بخش‌ترین  تفریحات شبانه دبی، کروزهای شبانه هستند؛ هنگامی که در یک شب گرم تابستانی سوار بر کشتی لوکسی می‌شوید که بر روی آب‌های حرکت می‌کند و شما منظره‌ای زیبا از شهر را زیر آسمان پر ستاره تماشا می‌کنید. با ورود به کشتی کروز، کارکنان استقبال گرمی از شما خواهند کرد و شما را مهمان نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش‌طعم با عطر و بویی متفاوت می‌کنند. در منو رستوران این کشتی همه مدل غذایی از غذاهای دریایی گرفته تا بین‌المللی یافت می‌شود. همچنین از جذابیت‌های دیگر کشتی کروز می‌توانیم به نمای آتش‌بازی و رقص سنتی اشاره کنیم. تجربه سوارشدن بر کشتی کروز به‌قدری رویایی است که حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد، خلاصه که اگر به دبی رفتید آن را از دست ندهید. 

بازارهای شبانه دبی

تفریحات شبانه دبی

یکی دیگر از جذابیت‌های پرزرق‌وبرق شهر دبی بازارهای شبانه در این شهر است. این بازارها به‌عنوان بخشی از تفریحات شبانه دبی  تجربه تفریحی متفاوتی را برای گردشگران فراهم می‌کنند و به آنها فرصت قدم‌زدن و خرید در دل شب را می‌دهند. در این بازارها با دنیایی از رنگ‌ها روبه‌رو می‌شوید که بخشی از آنها از دل فرهنگ مردم محلی آمده‌اند. معروف‌ترین بازار شبانه، بازار شبانه الغریر است که در محله الغریر واقع شده و با داشتن غرفه‌های بسیار، انواع کالاها از جمله لباس، جواهرات دست‌ساز، صنایع‌دستی و... را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین در این بازار انواع خوراکی‌های لذیذ محلی هم در دسترس هستند. اگر به بازار الغریر بروید در اولین لحظه فضای دوستانه و صمیمی آن را درک خواهید کرد که فرصتی مناسب برای وقت گذراندن با خانواده است. در این بازار علاوه بر خرید و میل‌کردن خوراکی، با نمایش‌های شبانه خیابانی و اجرای موسیقی زنده هم مواجه خواهید شد که بسیار زیبا هستند. 

پارک‌ها و فضاهای باز شبانه در دبی

در بخش  تفریحات شبانه دبی به علاقه‌مندان به طبیعت هم توجه شده و برای آنها مجموعه‌ای از پارک‌ها و فضاهای باز موجود است تا در دل شب برای قدم‌زدن در هوای آزاد به پارک بروند و شبی دلپذیر را سپری کنند. معروف‌ترین پارک در دبی پارک برج خلیفه است که با مناظر زیبا و هوای خنک، مکان خوبی برای تفریح شبانه در دبی به شمار می‌رود. علاوه بر این در دبی مجموعه‌ای از پارک‌ها با امکانات مناسبی همچون مسیر دوچرخه‌سواری، زمین‌بازی کودکان و... وجود دارند که در آنها نمایش‌های نور و موسیقی هم برگزار می‌شود. یکی از این پارک‌ها پارک الممرز است که هر شب با اجرای موسیقی به مکانی شاد تبدیل می‌شود. 
علاوه بر پارک‌ها، فضاهای دیگری همچون ساحل هم برای قدم‌زدن شبانه بسیار مناسب هستند. اگر دوست دارید شب‌های تابستانی خود را در محیطی آرام سپری کنید حتما به ساحل جمیرا بروید و از تماشای عظمت دریا در دل شب شگفت‌زده شوید. 

تفریحات ماجراجویانه شبانه در دبی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق ماجراجویی و هیجان بوده و دوست دارید در سفر خود کارهای هیجان‌انگیز انجام دهید، تفریحات شبانه دبی  برای شما برنامهٔ ویژه‌ای در نظر گرفته است. شما می‌توانید در دل شب سافاری در صحرا را تجربه کنید و به تپه‌های شنی دبی بروید. سافاری در صحرا شامل فعالیت‌های متفاوتی همچون شترسواری، تماشای رقص سنتی، شام در کمپ شبانه، تماشای غروب آفتاب در صحرا و... می‌شود.
علاوه بر سافاری در صحرا، تفریحات ماجراجویانه‌ای همچون پرواز با پاراگلایدر، اسکای‌دایوینگ در شب و تورهای شبانه با هلیکوپتر هم جزو  تفریحات شبانه دبی  هستند که می‌توانید آنها را امتحان کنید. با تجربه‌کردن هر یک از این کارها شما یک ماجراجویی پرهیجان خواهید داشت که آن را فراموش نمی‌کنید.

تجربه‌های فرهنگی و هنری شبانه در دبی

دبی شهری مدرن است که در آن شاهد ترکیب زیبای مدرنیته و سنت خواهید بود. در این شهر فعالیت‌های فرهنگی هنری زیادی صورت می‌گیرند که برای علاقه‌مندان به هنر بسیار دلپذیر هستند. در دبی گالری‌های هنری زیادی برگزار می‌شوند که هنردوستان از تماشای آثار در آنجا غرق شعف می‌شوند. همچنین موزه‌های تاریخی هم در این شهر وجود دارند. منطقه هنری الفهیدی در دبی با کوچه‌های زیبا و خانه‌های سنتی میزبان گالری‌های بسیاری است که تا پاسی از شب فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید برای تماشای آثار به این گالری‌ها سر بزنید. 
همچنین در اپرای دبی هم نمایش‌های متنوعی شامل باله، اپرا، کنسرت‌های موسیقی و تئاتر برگزار می‌شوند که نباید آنها را از دست بدهید. اما اگر به دنبال یک تجربه متفاوت از هنر هستید، حتما به موزه آینده دبی سر بزنید تا تلفیقی از هنر و نوآوری را مشاهده کنید. 

نمایش‌ها و تئاترهای شبانه در دبی

دبی با وجود نمایش‌ها و تئاترهای متنوع شبانه، به دنیایی از هنر در تفریحات شبانه دبی تبدیل شده است. یکی از مشهورترین مکان‌ها برای اجرای نمایش مدینه جمیرا است که با داشتن سالن‌های نمایش بزرگ میزبان اجراهای زیبایی است. همچنین اگر به اپرای دبی بروید که یکی دیگر از مکان‌های هنری است، نمایش‌های موزیکال، درام، کمدی و... را شاهد  خواهید بود که شما را سر ذوق می‌آورند. اما اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از هنر هستید به لپرل که یک نمایش آبی در دبی است بروید. دراین نمایش ترکیبی از حرکات آکروباتیک و جلوه‌های ویژه را خواهید دید. به‌صورت کلی نمایش‌هایی که در دبی برگزار می‌شوند همه بسیار دلپذیر هستند و لحظات فراموش‌نشدنی خاصی را برایتان رقم خواهند زد، پس اصلا نباید آن را دست‌کم بگیرید، خصوصا اگر به فرهنگ و هنر علاقه دارید. 

فعالیت‌های آرامش‌بخش شبانه در دبی

اگر از گردش و تفریح در مکان‌های شلوغ در طول سفر خود خسته شدید و به دنبال رهایی از شلوغی و استرس هستید، توجه به تفریحات آرامش‌بخش شبانه را فراموش نکنید. یکی از این فعالیت‌های آرامش‌بخش رفتن به مراکز اسپا و مراکز سلامت است؛ این مراکز با ارائه ماساژهای تخصصی، حمام‌های درمانی و... شما را به دنیایی از آرامش و راحتی می‌برند. همچنین یکی دیگر از فعالیت‌های آرامش‌بخش جذاب در دبی، ماهی درمانی است. در این روش ماهی‌های کوچک بدنتان را ماساژ می‌دهند و شما حس خاصی را تجربه می‌کنید. علاوه بر این پیشنهاد می‌کنیم یوگا زیر آسمان پرستاره را فراموش نکنید؛ این برنامه به‌صورت رایگان در پارک‌ها برگزار می‌شود و افراد بسیاری برای تمرین یوگا به پارک می‌آیند. فعالیت بعدی بازدید از باغ میراکل است، این باغ با وجود مجموعه‌ای از گیاهان زیبا و نادر به محیطی دلنشین برای قدم‌زدن تبدیل شده است. فعالیت‌های آرامش‌بخش شبانه دبی فرصت مناسبی برای دوری از شلوغی روز و کسب آرامش هستند که پیشنهاد می‌کنیم آنها را امتحان کنید. 

تفریحات خانوادگی شبانه در دبی

ویژگی مثبت تفریحات شبانه دبی  این است که محدود به افراد خاصی نمی‌شوند و همه می‌توانند از آنها استفاده کنند، خصوصا خانواده‌ها. دبی با داشتن مجموعه‌ای از تفریحات خانوادگی، محیط مناسبی را برای دورهمی فراهم کرده تا اعضای خانواده از کنار هم بودن لذت ببرند و بتوانند باهم مشغول سرگرمی شوند. یکی از بهترین مکان‌های تفریحی خانوادگی گلوبال ویلیج است که یک پارک بزرگ و چندملیتی با بازارهای سنتی و نمایش‌های پرهیجان است. با رفتن به این پارک، با فرهنگ و سنت مردم دبی آشنا شده و از تماشای نمایش‌های زیبا هیجان‌زده خواهید شد. پارک بعدی پارک ماجراجویی ام آی جی نام دارد که با داشتن ترن‌های هوایی، سالن بازی و نمایش‌های زنده محل مناسبی برای تفریح به شمار می‌رود. همچنین اگر کودکی در جمع شما حضور دارد پیشنهاد می‌کنیم او را به کیدزانیا در مرکز خرید دبی مال ببرید تا در آنجا با فعالیت‌های آموزشی سرگرم شود. اما یادتان باشد که اگر به حیوانات دریایی و نمایش‌های تعاملی آنها علاقه دارید به‌هیچ‌وجه نباید فرصت رفتن به آکواریوم دبی را از دست بدهید. 


رویدادهای ورزشی شبانه در دبی

یکی از بهترین تفریحات شبانه دبی، مشاهده و شرکت در فعالیت‌های ورزشی شبانه است. از مهم‌ترین فعالیت‌ها می‌توانیم برگزاری مسابقات فوتبال در استادیوم‌های مدرن اشاره کنیم که تماشای این بازی در مکانی پیشرفته بدون شک بسیار هیجان‌انگیز است. همچنین همه ساله مسابقات تنیس در مجموعه‌های ورزشی دبی برگزار می‌شوند که فضای رقابتی آنجا شما را به وجد می‌آورد. یکی دیگر از فعالیت‌های شبانه دبی دوچرخه‌سواری در محیطی ایمن و مدرن است که از رویدادهای بانشاط شبانه به شمار می‌رود و شما را به رقابت در ماراتون تشویق می‌کند. 

تفریحات ساحلی شبانه در دبی

تفریحات شبانه دبی

سواحلی زیبا و با امکانات دبی فرصتی ویژه برای علاقه‌مندان به تفریحات شبانه دبی به وجود آورده‌اند تا این افراد بتوانند ضمن لذت‌بردن از هوای مطلوب به فعالیت‌های موردعلاقه خود هم بپردازند. یکی از محبوب‌ترین سواحل در دبی ساحل جمیرا است که برای گذراندن یک شب بی‌نظیر، انتخاب خوبی به شمار می‌رود. در این ساحل می‌توانید شنا کنید، قدم بزنید و آب‌بازی کنید. البته به یاد داشته باشید که برخی از سواحل دبی دارای پارک‌های آبی هیجان‌انگیزی هستند و اگر به سرسره آبی علاقه دارید خوب است که به این سواحل بروید. حالا که در هوای خوب ساحل شنا کردید و خسته شدید وقت استراحت در کافه‌ای دنج رسیده است تا هم استراحت کنید و هم نوشیدنی موردعلاقه‌تان را سفارش بدهید. شاید هم گرسنه باشید و ترجیح بدهید به یک رستوران ساحلی باکیفیت رفته و غذایی لذیذ میل کنید. هر انتخابی که داشته باشید فرقی نمی‌کند، درهرصورت سواحل آرام دبی برای گشت‌زدن در شب بی‌نظیر هستند. حتی شما می‌توانید در این سواحل یوگا، پلاتس، فوتبال، قایق‌سواری و غواصی را هم تجربه کنید؛ واقعا چه چیزی از این بهتر؟

زندگی شبانه در مناطق مختلف دبی

دبی شب‌های پر جنب‌وجوشی دارد و این فضا در مناطق مختلفی از محله‌های قدیمی گرفته تا مناطق لوکس قابل‌مشاهده است. منطقه‌ای که  برج خلیفه  و دبی مال در آن قرار دارند، یکی از بهترین مناطق برای گردش شبانه در دبی محسوب می‌شود. همچنین مارینا دبی هم از دیگر مناطق موردپسند برای شبگردی است که با وجود کافه، رستوران و بار به محلی مناسب تبدیل شده است. اگر هم به قدم‌زدن در مناطق تاریخی علاقه دارید خوب است به منطقه الفهیدی بروید و در بازارهای محلی آنجا گشت‌وگذار کنید. 

تورهای شبانه دبی

یکی از بهترین روش‌ها برای کشف جذابیت‌های شبانه در دبی، تورهای شبانه است. این تورها برنامه‌های متنوعی دارند و شما را با برج خلیفه، برج العرب، دبی مال و... آشنا می‌کنند تا به کشف حال و هوای شبانه در این مناطق برسید. راهنمایان این تورها افراد مجربی هستند که توضیحات مناسبی در مورد هر محل به شما می‌دهند و برنامه‌های خوبی برای تفریح شما تدارک می‌بینند. 
همچنین تورهای شبانه با قایق هم از دیگر جذابیت‌های شب در شهر دبی است؛ در این تور شما سوار قایق‌های لوکس می‌شوید و در میان آب‌های دریای خلیج‌فارس قرار می‌گیرید. همراهی با این تورها در کنار شام لذیذ و موسیقی زنده تجربه خارق‌العاده‌ای خواهد بود. 
اگر هم به صحرا و تماشای آسمان علاقه داشته باشید می‌توانید از طریق تورهای شبانه صحرا به دل تپه‌های شنی بزنید و در کمپ صحرایی شام میل کنید و با تماشای رقص‌های سنتی به وجد بیایید. درهرصورت هر کدام از این تورها را انتخاب کنید لحظاتی به‌یادماندنی را در دبی سپری خواهید کرد که خاطره خوش آن تا مدت‌ها در ذهنتان باقی می‌ماند. 

امنیت و نکات مهم تفریحات شبانه در دبی

به‌صورت کلی شهر دبی با تدابیر امنیتی بالایی که در آن لحاظ شده، محلی مطمئن برای تفریحات شبانه است؛ اما بااین‌حال رعایت برخی نکات در هر شرایطی لازم است. 
احترام به قوانین و مقررات محلی
شهر دبی قوانین خاص خود را دارد که برای داشتن تجربه خوب از تفریح شبانه باید حتما آنها را رعایت کنید. برای مثال در این شهر باید پوشش مناسب را رعایت کنید و رفتارهای خارج از عرف در مکان‌های عمومی نداشته باشید. 
استفاده از سیستم حمل‌ونقل معتبر
حتما در دبی از تاکسی‌های رسمی، اپلیکیشن‌های معتبر و خدمات هتل برای رفت‌وآمد خود در شب استفاده کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
همراهی با دوستان و گروه همراهان
برای اینکه سفر ایمن‌تری داشته باشید، خصوصا اگر برای بار اول به دبی سفر کرده‌اید، حتما با افرادی که شهر را می‌شناسند همراه شوید.

تجربه‌های شبانه لوکس در دبی

دبی به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین شهرهای جهان شناخته می‌شود که امکانات خوبی داشته و افرادی که به محیط‌های مجلل علاقه دارند از حضور در این شهر لذت می‌برند. در  دبی شاهد هتل‌های باشکوه، رستوران‌های خوب و کلاب‌های شیک خواهید بود. همچنین  تفریحات شبانه دبی هم شامل همین مورد می‌شود و شما می‌توانید در شبگردی خود به مکان‌هایی پر زرق‌وبرقی بروید که بسیار زیبا هستند.

رستوران‌ها و کلاب‌ها

 یکی از تجارب لوکسی که در دبی می‌توانید کسب کنید، رفتن به رستوران اتمسفر در برج خلیفه است. این رستوران چشم‌اندازی بی‌نظیری دارد و با ارائه خدمات متفاوت لحظات شما را خاص می‌کند. همچنین کلاب کافه دل مار هم با دکوراسیون مجللی که دارد فرصت خوبی برای سپری‌کردن یک شب فوق‌العاده به شمار می‌رود. 
اقامت در هتلی مجلل
انتخاب یک هتل خاص می‌تواند یکی از تجارب لوکس شما در دبی باشد و برای این موضوع ما هتل برج العرب و پالم جمیرا را پیشنهاد می‌کنیم.
تورهای خصوصی
یکی دیگر از تجارب خاص در دبی، تورهای خصوصی با هلیکوپتر است که شما را بر فراز آسمان می‌برد تا تمام دبی را از بالا مشاهده کنید و از تماشای این شهر زیبا در شب شگفت‌زده شوید.

جمع‌بندی نهایی

دبی شهری مدرن با تفریحات خاص است که حس لوکس بودن را به گردشگران می‌دهد. تمام تفریحات در دبی لذت خاص خود را دارند؛ اما نباید از تفریحات شبانه دبی غافل شویم چرا که قدم‌زدن در ساحل، سوارشدن بر کشتی کروز، تماشای رقص و نمایش و تورهای صحرایی در شب لطف دیگری دارند. اگر به دبی سفر کردید و به دنبال تفریحات متفاوت هستید حتما تفریحات شبانه در دبی را که لیستی از آنها را به شما معرفی کردیم، امتحان کنید تا سفری خاطره‌انگیز داشته باشید. با انتخاب یک تور دبی یا تور لحظه آخری دبی می‌توانید از این تجربیات به یادماندنی بهره‌مند شوید و سفری بی‌نظیر را تجربه کنید.