021-41571 Info@shadisafar.com
0

10 دلیل برای اقامت در هتل برج العرب: بهترین تجربه لوکس در دبی

معماری و طراحی منحصر هتل برج العرب 

هتل برج العرب یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی است که با معماری بی‌نظیر همه را شگفت‌زده کرده و تجربه خوبی از اقامت در محلی مجلل را به شما هدیه می‌دهد. این هتل یکی از نمادهای برجسته معماری دبی است که الهام‌بخش طراحان و معماران بسیاری بوده و آنها را در مسیر هنر و نوآوری یاری کرده است. ساختار این هتل به شکل یک بادبان عظیم است و نمایی شگفت‌انگیز دارد. علاوه بر ظاهر جذابی که از این هتل می‌بینیم، طراحی فنی هتل هم بسیار دقیق صورت‌گرفته و برای ساخت هر بخش، از بهترین مواد و تکنولوژی جهت راحتی مهمانان استفاده شده است. اقامت در هتل برج العرب با وجود خدمات ویژه و امکانات مناسب، حس لوکس بودن را به شما می‌دهد. دکوراسیون هتل برج العرب ترکیبی از هنر و تکنولوژی است که زیبایی بصری ویژه‌ای به فضای داخلی بخشیده است.   

 

طراحی الهام گرفته از بادبان 

ایده اصلی هتل هفت ستاره برج العرب از یک بادبان الهام گرفته شده که همین موضوع، موجب ساخت یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین هتل‌های دبی شده است. این الهام‌گیری تاثیر خود را هم در ظاهر و هم در دکوراسیون داخلی نشان داده و با  اقامت در هتل برج العرب  شاهد زیبایی منحصربه‌فردی خواهید بود. در واقع می‌توانیم بگوییم که امکانات رفاهی لوکس و معماری خیره‌کننده هتل از دلایل اصلی شهرت هتل برج العرب است. ارتفاع ساختمان و ساختار بادبانی آن به‌گونه‌ای است که نور خورشید به تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها بتابد و افراد ساکن در آن بتوانند از مشاهده چشم‌انداز زیبا و دیدنی دریای خلیج‌فارس لذت ببرند. شاید به‌جرئت بتوانیم بگوییم که این سبک طراحی بسیار خاص است و مشابه آن در جای دیگری یافت نمی‌شود.  

 

ارتفاع و ساختار برج العرب 

برج العرب به‌عنوان یکی از بلندترین هتل‌ها شناخته می‌شود که ارتفاع 321 متری داشته و برای مستحکم شدن آن، 250 ستون در عمق 45 متری دریا به کار رفته است. اسکلت بیرونی برج از جنس فولاد مقاوم است تا در برابر باد شدید دچار مشکل نشود. همچنین برای کاهش تاثیر گرما و سرمای هوا، در نمای ساختمان از دولایه با فاصله 60 سانتی متر استفاده شده است؛ لایه بیرونی به رنگ سفید بوده تا با حالت شفاف خود شکل بادبان را ایجاد کند. همچنین جهت جلوگیری از تاثیر زیاد سرما و گرما بر دمای محیط داخلی برج، درهای چرخانی طراحی شده تا هوای بیرون به داخل وارد نشود. برای کل نمای این سازه‌ی خاص از نورپردازی مدرنی استفاده شده است که زیبایی خیره‌کننده‌ای به این هتل می‌بخشد. به صورت کلی  اقامت در هتل برج العرب  با این ظاهر بی‌نظیر، تجربه‌ای به یاد ماندنی خواهد بود که شیرینی‌اش در دل شما باقی می‌ماند. شاید کمتر فرصتی پیش بیاید که بتوانید در هتلی اقامت کنید که بر روی دریاچه مصنوعی ساخته شده و از طریق یک پل با خشکی در ارتباط است؛ پس اصلا نباید آن را از دست بدهید.  

 

نمای داخلی و دکوراسیون مجلل با نوآوری‌های معماری و مهندسی 

اقامت در هتل برج العرب دبی که نماد مدرنیته امارات به شمار می‌رود، با هتل‌های دیگر تفاوت زیادی دارد. در این سازه از دکوراسیون لوکس و نوآوری‌های معماری خاصی استفاده شده است که انتقال‌دهنده معنای زیبایی و شکوه هستند. به محض ورود به لابی تا زمان ورود به اتاق به‌خوبی می‌توانید طراحی چشم‌نواز این سازه را مشاهده کنید و غرق شگفتی شوید. در واقع دولت امارات در اوایل دهه 90 میلادی قصد داشت کشور را تبدیل به قطب گردشگری خاورمیانه کند و دبی را به مقصدی برای افراد ثروتمند تبدیل کند؛ در همین راستا شروع به ساختن بنایی زیبا کردند که به‌عنوان نماد دبی شناخته شد. این پروژه که برای ساخت برج العرب دبی بود، در سال 1999 به پایان رسید و حالا ما شاهد مکانی هستیم که به بهترین شکل طراحی و ساخته شده است. اقامت در هتل برج العرب دبی، با وجود تکنولوژی‌های نوین استفاده شده در ساختمان، سرشار از آرامش و رفاه است. این هتل مملو از طرح و رنگ‌های زنده و دلنشین است که از تماشای آنها لذت خواهید برد.  

 

تأثیر معماری برج العرب بر طراحی هتل‌های لوکس دیگر 

معماری برج العرب دبی نه‌تنها موجب شناخته‌شدن آن به‌عنوان یک سازه مجلل و نماد دبی شد، بلکه موجب شد طراحی این هتل منبع الهامی برای ساخت هتل‌های لوکس دیگر باشد. طراحی این هتل که با الهام از بادبان کشتی بوده، درهای جدیدی برای الهام‌گیری از عناصر طبیعی و فرهنگی را به روی طراحان بازکرده و جسارت خلق طرح‌های نوین را به آنان بخشیده است. قطعا اقامت در هتل برج العرب دبی با اقامت در سایر هتل‌ها تفاوت چشمگیری خواهد داشت که توصیه می‌کنیم از آن غافل نشوید. 

 

سوئیت‌های لوکس برای اقامت در هتل برج العرب 

اقامت در هتل برج العرب

هتل برج العرب 202 سوئیت مجلل دارد که با ترکیب سبک‌های عربی و مدرن طراحی شده‌اند و دارای کف مرمر و مبلمان زیبا هم هستند. از آنجایی که تنوع این سوئیت‌ها بسیار زیاد است، شما می‌توانید برای اقامت در هتل برج العرب دبی هر سوئیتی را که دوست دارید انتخاب کنید. هر کدام از آنها دید خوبی به دریا دارند و ویو زیبایی را در اختیار شما می‌گذارند تا از تماشای طلوع و غروب خورشید لذت ببرید. این هتل علاوه بر داشتن سوئیت‌های لوکس برای اقامت مهمانان، دارای امکانات بی‌نظیری هم هست. بخشی از امکانات فوق‌العاده این هتل شامل مواردی همچون رستوران‌های متنوع، ساحل خصوصی، استخر و اسپا و سالن‌های ورزشی مجهز می‌شود. همچنین در مرکز اسپای هتل برج العرب دبی می‌توانید از استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام سنتی عربی هم استفاده کنید.  

 

انواع سوئیت‌ها و امکانات آن‌ها 

اقامت در هتل برج العرب دبی  با داشتن سوئیت‌های متنوع، بسیار متفاوت و جذاب است. هر کدام از این سوئیت‌ها امکانات منحصربه‌فردی برای مهمانان دارند. در میان این سوئیت‌ها که شامل سوئیت یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه می‌شوند، می‌توانید باتوجه‌به نیاز و سلیقه خود دست به انتخاب بزنید. با اقامت در هتل برج العرب با سوئیت‌هایی روبه‌رو خواهید شد که دارای اتاق‌های بزرگ، حمام لوکس و مجهز، فضای نشیمن، آشپزخانه کامل و سرویس 24 ساعته هستند. هر کدام از این سوئیت‌ها چشم انداز خوبی به دریا دارند و محل مناسبی برای اقامت هستند.  

 

سوئیت‌های ویژه و تجربیات منحصربه‌فرد 

هتل برج العرب علاوه بر امکاناتی که در تمام سوئیت‌هایش دارد، برخی سوئیت‌ها را با شرایط ویژه‌ای ساخته تا برای مهمانان، سطح جدیدی از لوکس بودن را در نظر بگیرد و تجربه به‌یادماندنی برای آنها رقم بزند. سوئیت‌های لوکس شامل سوئیت‌های پنت‌هاوس، رویال و دیپلمات می‌شوند که آماده پذیرایی از مهمانان هستند. اقامت در هتل برج العرب و انتخاب سوئیت‌های ویژه در آن، امکاناتی نظیر استخر خصوصی، تراس‌های بزرگ با چشم‌انداز دریا و امکانات خوب را در اختیار شما می‌گذارد.  

 

رستوران‌های باکیفیت بالا  برای اقامت در هتل برج العرب 

با  اقامت در هتل برج العرب دبی، می‌توانید از رستوران‌های خوبی استفاده کنید که با ارائه منوی متنوع و خاص خود، تست‌کردن طعم‌های جدید را به شما پیشنهاد می‌کنند. مجموعه‌ای از رستوران‌های باکیفیت و خاص در این هتل وجود دارند و شما با اقامت در هتل برج العرب دبی، با خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از طعم غذا روبه‌رو می‌شوید.  

 

رستوران ال‌مهارا: تجربه‌ای زیرآبی 

یکی از بهترین رستوران‌های دبی که در هتل برج العرب قرار دارد، رستوران ال‌مهارا (Al Mahara) است. این رستوران با داشتن غذاهای دریایی و فضای خاص خود توانسته شهرت جهانی کسب کند و آوازه آن در سراسر جهان به گوش گردشگران برسد. در  واقع یکی از جاذبه‌های خاص برای  اقامت در هتل برج العرب دبی، رستوران ال‌مهارا است که غذاهای خود را در فضای زیر دریا سرو می‌کند. همچنین وجود آکواریوم‌ بزرگ فضایی دیدنی و شگفت‌انگیز به این رستوران بخشیده است. در این رستوران غذاهای دریایی با کیفیت بالا و توسط بهترین سرآشپزها تهیه می‌شوند و سرو آن در میان گونه‌های کمیاب کوسه و ماهی‌های مختلف، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. قرارگیری مواردی همچون فضای دلنشین، بهترین مواد غذایی، سرآشپز حرفه‌ای و محیط آرامش‌بخش در کنار هم رستوران ال‌مهارا را به یکی از بهترین رستوران‌های جهان تبدیل کرده است که سرو غذا در آن از تجارب بی‌نظیر زندگی شما خواهد بود. 

 

رستوران المنتهی: غذاهای فوق‌العاده در ارتفاع 

یکی دیگر از رستوران‌هایی که با  اقامت در هتل برج العرب دبی  می‌توانید غذاهای لذیذی را در آن میل کنید، رستوران المنتهی (Al Muntaha)  نام دارد. این رستوران در طبقه 27 برج واقع شده و چشم‌انداز بی‌نظیری به دریا دارد. در منو رستوران المنتهی دبی شاهد غذاهای اروپایی و خاورمیانه‌ای خواهید بود که مواد اولیه آنها محلی بوده و یک بوفه آسیایی سطح بالا هم در آن وجود  دارد. بدون شک قرارگیری در رستورانی شیک و مجلل که با دید خوبش به دریا فضایی آرامش‌بخش دارد، تجربه جدیدی در میل‌کردن غذا خواهد بود. از جمله دلایلی که موجب شدند تا رستوران المنتهی به یک رستوران معروف تبدیل شود می‌توانیم به کیفیت بالای مواد غذایی، تکنیک‌های مدرن آشپزی و محیط مناسب اشاره کنیم. اگر  اقامت در هتل برج العرب دبی  را انتخاب کردید پیشنهاد می‌کنیم برای میل‌کردن غذاهای اروپایی حتما سری به المنتهی بزنید که پشیمان نخواهید شد. 

 

رستوران جونا: طعم‌های محلی و بین‌المللی 

با انتخاب  اقامت در هتل برج العرب دبی، دستتان برای انتخاب رستوران‌های مختلف کاملا باز است. رستوران جونا یکی دیگر از رستوران‌های خوب این هتل است که شما را مهمان طعم‌های محلی و بین‌المللی خواهد کرد. این رستوران غذاهای متنوع و خوش‌طعمی دارد که میل‌کردن آنها در فضای دلنشین و دوستانه‌ی رستوران، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. در منوی این رستوران غذاهای محلی امارات و غذاهای بین‌المللی را مشاهده خواهید کرد که توسط سرآشپز حرفه‌ای و هنرمند این رستوران و با بهترین مواد غذایی آماده شده‌اند. برای اینکه بیشتر با فرهنگ مردم امارات و سلیقه غذایی آنها آشنا شوید بد نیست به این رستوران سری بزنید و غذاهای محلی را تست کنید.  

 

رستوران‌هایی با منوی متنوع و خاص 

با  اقامت در هتل برج العرب دبی  با رستوران‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد که در منوی خود غذاهای خاصی را برایتان تدارک دیده‌اند. منو این رستوران‌ها از تنوع غذایی بالایی برخوردار هستند که لذت چشیدن غذا را برایتان دو چندان می‌کنند. رستوران‌های برج العرب دکوراسیونی مجلل، فضایی لوکس و محیطی آرامش‌بخش دارند. در این رستوران‌ها از مواد اولیه مرغوب و تازه و آشپزهای حرفه‌ای استفاده شده تا آنها به رستورانی لوکس و درجه یک تبدیل شوند. اگر  اقامت در هتل برج العرب دبی  را در برنامه‌ی خود دارید پیشنهاد می‌کنیم در این رستوران‌ها انواع مختلفی از غذاهای خوش‌طعم را تست کنید.  

 

تفریحات و سرگرمی‌های بی‌نظیر برای اقامت در هتل برج العرب  

اقامت در هتل برج العرب دبی  فرصتی مناسب برای استفاده از تفریحات و سرگرمی‌های لوکس است. این هتل با ارائه انواع خدمات به مهمانان خود توانسته فضایی تفریحی و فرهنگی ایجاد کند تا همگان از آن لذت ببرند. برج العرب یک تراس بزرگ دارد که در کشور فنلاند ساخته شده و بعد به‌وسیله کشتی به دبی منتقل شده است. این تراس در سال 2017 به مجموعه اضافه شد و دارای امکانات مختلفی است. تراس برج العرب شامل یک زمین بازی، 2 استخر، 4 جکوزی، تخته‌های آفتاب‌گیر و کلبه‌های کوچک برای سرو غذا در منطقه ساحلی می‌شود. علاوه بر تمام این موارد، در طبقه 18 هتل برج العرب یک مرکز اسپا قرار دارد که با داشتن استخرهای سرپوشیده، سونا، جکوزی، اتاق بخار، اتاق درمان و اتاق ماساژ و سالن‌های ورزشی، به مجموعه اسپایی تبدیل شده که در جهان شهرت دارد. ارائه تمام این امکانات در شرایطی که شما چشم اندازی رو به دریا را مشاهده می‌کنید و از آرامش فضا لذت می‌برید، بی شک تجربه‌ای خارق‌العاده خواهد بود. 

 

مراکز آبگرم و سلامت با استانداردهای جهانی 

اقامت در هتل برج العرب

با  اقامت در هتل برج العرب دبی، شاهد مرکز آبگرمی با استاندارهای جهانی خواهید بود که منبعی از آرامش و تجدید انرژی برای مهمانان است. این مرکز از بهترین تکنولوژی‌ها و متخصصان حرفه‌ای استفاده کرده تا بتواند خدمات ماساژ، درمان‌های زیبایی و مراقبت‌های پوستی را به بهترین نحو ارائه کند. اگر  اقامت در هتل برج العرب  را انتخاب کرده‌اید، رفتن به این بخش می‌تواند گزینه خوبی برای جلا دادن به روحیه شما باشد.  

 

مزایای اقامت در هتل برج العرب  

اقامت در هتل برج العرب دبی  مزایای بسیاری دارد که قطعا تا حالا و با خواندن این مطالب خودتان به آنها پی برده‌اید. در این هتل خدمات مناسبی به مهمانان ارائه می‌شود و امکانات رفاهی لوکس در اختیار آنها قرار می‌گیرد؛ همچنین وجود رستوران‌های باکیفیت و فضای زیبا هم از دیگر مزایای  اقامت در هتل برج العرب  است. برج العرب در مکانی مناسب قرار گرفته که برای گردشگران فوق‌‍العاده است و دسترسی آنها را به سایر نقاط شهر راحت‌تر می‌کند.  

 

تجربه‌ای بی‌نظیر از لوکس و رفاه اقامت در هتل برج العرب

با  اقامت در هتل برج العرب دبی  تجربه بی‌نظیری از فضایی مجلل با امکانات و رفاه کامل را خواهید داشت. هر چیزی که در این هتل وجود دارد حس لوکس بودن را به شما می‌دهد، از طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها گرفته تا خدمات آن و رستوران‌های خوبی که در هتل وجود دارند. تمام این موارد موجب رضایت مهمانان شده‌اند و به آنها تجربه‌ای لوکس ارائه داده‌اند.  

 

امنیت و حریم خصوصی در اقامت در برج العرب 

هتل برج العرب همواره تلاش کرده تا فضایی را ایجاد کند که امنیت مهمانان و حریم خصوصی آنها به‌خوبی حفظ شود. در همین راستا، در این هتل از تکنولوژی‌های پیشرفته امنیتی استفاده شده و کادر حرفه‌ای امنیتی مشغول نگهبانی در آنجا هستند. تمام این موارد موجب شده‌اند تا فضایی امن و حفاظت شده برای مهمانان فراهم شود تا آنها از  اقامت در هتل برج العرب  نهایت لذت را ببرند. همچنین در تمام سوئیت‌ها و اتاق‌ها از طراحی امنیتی برای حفظ حریم شخصی استفاده شده است.  

 

موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به جاذبه‌های دبی 

همان‌طور که گفتیم هتل برج العرب در موقعیت مکانی مناسبی ساخته شده است و با اقامت در این هتل شما دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری دبی خواهید داشت. در ادامه با برخی از این جاذبه‌ها که در نزدیکی برج العرب قرار دارند آشنا خواهید شد و پیشنهاد می‌کنیم درصورتی‌که در هتل برج العرب اقامت دارید،  فرصت سرزدن به این جاذبه‌ها را از دست ندهید.   

پالم جمیرا: 

در 110 کیلومتری برج العرب جزیره‌ای شگفت انگیز به نام پالم جمیرا وجود دارد که ساخته‌ی دست بشر است و منظره زیبایی دارد. در این جزیره بیش از 12 هزار نخل وجود دارد  و برای رفتن به آن باید سوار تونل زیر دریایی شوید. همچنین در این جزیره علاوه بر نخل‌های زیبا، امکانات مناسبی همچون مرکز خرید، سایت غواصی، رستوران، باغ وحش زیر آب  و زمین اسکی هم وجود دارند. با رفتن به جزیره پالم جمیرا می‌توانید از تک تک این امکانات استفاده کرده و سفر خود را خاطره انگیز کنید.  

برج خلیفه: 

برج خلیفه

بدون شک آوازهٔ بلندترین سازهٔ جهان به گوش همهٔ ما رسیده است.  برج خلیفه  که با 828 متر ارتفاع بلندترین برج جهان است، در نزدیکی برج العرب قرار گرفته و تنها 20 دقیقه تا آن فاصله دارد. در این برج امکانات خوبی وجود دارد که یکی از آنها آبنمایی است که در محوطه بیرونی قرار گرفته است. این آبنما با داشتن 6600 لامپ جلوه ویژه‌ای در شب دارد که از تماشای آن سیر نخواهید شد. همچنین وجود سکوهای دید در طبقات بالایی برج خلیفه یکی دیگر از قسمت‌های جذاب برج است که دید 360 درجه‌ای به شما می‌دهد. با رفتن بر روی این سکوها، چشم اندازی زیبایی از شهر دبی و دریای خلیج فارس را مشاهده خواهید کرد.  

مارینا مال دبی: 

اگر به خریدکردن و قدم‌زدن در مراکز خرید علاقه دارید و دیدن محصولات زیبا به شما انرژی می‌دهد، در نزدیکی‌های هتل برج العرب به مارینا مال دبی بروید که انواع برندهای لوکس در آن فعالیت می‌کنند. این مرکز خرید تنوع محصولات خوبی دارد که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. همچنین امکاناتی همچون سرسره یخی، سینما، باشگاه بولینگ و فواره موزیکال هم در این مرکز خرید وجود دارند.  

مرکز خرید بزرگ دبی مال: 

برای اینکه بتوانید خریدی لوکس را در نزدیکی‌های برج العرب تجربه کنید، حتما به  دبی مال  سر بزنید. این مرکز خرید با داشتن 1200 فروشگاه هر آنچه نیاز داشته باشید را در اختیارتان خواهد گذاشت. علاوه بر خریدکردن در دبی مال، می‌توانید به آکواریوم بزرگ و زیبای این مرکز خرید بروید و از تماشای موجودات آبزی هیجان‌زده شوید، یا به سینما رفته و در کنار خانواده خود یک فیلم جدید تماشا کنید. در انتها اگر گرسنه شدید رستوران‌های متنوع و باکیفیت دبی مال آماده پذیرایی از شما هستند.  

 

پارک آبی وایلد وادی: 

این پارک آبی که در چندقدمی برج العرب در منطقه جمیرا قرار دارد، با داشتن سرسره‌های هیجان‌انگیز و استخرهای موج، لحظات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. در این پارک، کشتی، رستوران و استخر وجود دارند تا با استفاده از آنها از لحظات خود لذت ببرید.  

 

پارک بازی گاردن گلو: 

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی هتل برج العرب، پارک بازی گاردن گلو نام دارد. در این پارک همه چیز درخشان است و بخش‌های مختلفی همچون پارک درخشش، پارک دایناسور، پارک یخی و پارک جادویی در آن وجود دارند. این پارک حدود 30 دقیقه تا برج العرب فاصله دارد و برای تفریح گزینه خوبی محسوب می‌شود. 

 

نتیجه‌گیری 


با تمام نکاتی که در مورد  اقامت در هتل برج العرب دبی  گفتیم، توانستیم به‌خوبی این هتل را بشناسیم؛ هتلی که با ارائه خدمات بی‌نظیر، امکانات لوکس و داشتن محیطی زیبا و خاص، می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایتان رقم بزند. در این هتل همه چیز بی‌نهایت خاص است، از طراحی و معماری هتل که به شکل بادبان کشتی است و الهام‌بخش بسیاری از طرح‌های دیگر شده، گرفته تا وجود سوئیت‌های زیبا و رستوران‌های باکیفیت در آن، همه‌وهمه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا هتل برج العرب را به فضایی رویایی و لوکس تبدیل کنند که مهمانان از اقامت در آن لذت ببرند. همچنین موقعیت مکانی عالی هتل، دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری دیگر، امنیت بالای هتل و منظره‌ی رو به دریای آن هم از دیگر دلایل جذابیت این هتل هفت ستاره است. اگر قصد سفر به دبی را دارید و به دنبال هتلی لوکس برای اقامت خود هستید، به‌هیچ‌وجه  اقامت در هتل برج العرب  را از دست ندهید. با انتخاب یک تور دبی مناسب، می‌توانید از اقامت در این هتل لوکس و بازدید از جاذبه‌های گردشگری دبی لذت ببرید.