021-41571 Info@shadisafar.com
0

تفریحات شبانه آنتالیا: تجربه شب‌هایی جادویی در آنتالیا

آنتالیا مقصد محبوب گردشگران 


جاذبه‌های شبانه  تنها در دیدن ستاره‌های کویر خلاصه نمی‌شود بلکه می‌توانید در دل یک شهر شلوغ هم از شب‌های متفاوت خود لذت ببرید. آنتالیا شهری است که شب‌ها خواب ندارد و برایتان انواع تفریحات جالب و دیدنی را آماده کرده است. در واقع شب‌های آنتالیا دنیای متفاوتی پر از شادی و سرگرمی است؛ به هر طرف که نگاه کنید برنامه‌های مفرحی را خواهید دید؛ در واقع همین  تفریحات شبانه آنتالیا، آن را به یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است. در این شهر زیبا نیازی نیست شب‌ها برای استراحت به هتل بروید و در لابی هتل در سکوت با خانواده و دوستانتان وقت بگذرانید، بلکه می‌توانید در سواحل زیبا قدم بزنید، غذاهای خوش‌طعم و نوشیدنی‌های گرم میل کنید و به تماشای رقص باله بنشینید. کافه‌ها و کلاب‌ها هم از دیگر جذابیت‌های شبانه هستند که رقص و شادی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

مهم‌ترین تفریحات شبانه در آنتالیا


به‌صورت کلی  تفریحات شبانه آنتالیا  بسیار زیاد هستند و هر کدام از آنها توانایی خلق ساعت‌های شادی را برای شما دارند. حالا در اینجا به بخشی از مهم‌ترین  تفریحات شبانه در آنتالیا  که به‌هیچ‌وجه نباید آنها را از دست دهید اشاره می‌کنیم.

باشگاه‌ها و بارها برای تفریحات شبانه در آنتالیا

تفریحات شبانه آنتالیا

باشگاه INFERNO23

باشگاه در منطقه  کمر آنتالیا قرار گرفته و از  محبوب‌ترین باشگاه‌های ترکیه به شمار می‌رود. بخش‌های مختلفی در باشگاه اینفرنو وجود دارد؛ قسمتی از باشگاه برای رقص و پای‌کوبی در نظر گرفته شده و قسمتی دیگر وسایل بازی و ورزش دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. یکی از جالب‌ترین بخش‌های باشگاه، اجرای موسیقی زنده توسط دی جی‌های محلی رو سِن است.

کافه بارهای شبانه:
همان‌طور که گفتیم  تفریحات شبانه آنتالیا  بسیار جذاب و متنوع هستند و یکی دیگر از تفریحات محبوب در آنتالیا رفتن به بارهای شبانه است که بیشتر در اطراف اسکله قرار گرفته‌اند. در این بارها گروه‌های موسیقی پاپ و راک به روی صحنه می‌روند و شما هم می‌توانید حین تماشای آنها از نوشیدنی موردعلاقه خود لذت ببرید و سپس به گروه رقص ملحق شوید. در ادامه چند مورد از معروف‌ترین کافه بارها را به شما معرفی می‌کنیم تا به آنها سر بزنید.
•    تفریحات شبانه آنتالیا در کافه سلو Cello:  تفریحات شبانه آنتالیا را همراه با رقص و پای‌کوبی در کافه سلو تجربه کنید. این کافه فضایی دوستانه برای دورهمی‌های شبانه است که در آن موسیقی پخش می‌شود و می‌توانید همراه آن به رقص بپردازید. در فصول گرم سال هم صندلی‌هایی در قسمت بیرونی کافه قرار دارد تا از هوای آزاد لذت ببرید.

•    کافه بار آپ شات Up Shot مکانی برای تفریحات شبانه آنتالیا: این کافه تمام طول شب تا صبح باز است تا شما از خوردن غذاهای خوش‌طعم و میل‌کردن نوشیدنی‌های گوارا به همراه رقص و موسیقی لذت ببرید. آپ شات بار یکی از کافه‌های آنتالیاست که سبک هنری هیپستر دارد که در آن افراد لباس‌های ساده و کفش‌ها و شلوارهای عجیب به تن می‌کنند. در این کافه بار موسیقی‌های زیبا توسط دی جی‌های معروف اجرا می‌شود و می‌توانید به‌عنوان یکی از تفریحات شبانه آنتالیا روی آن حساب کنید.

•    کافه هنگر Hangar و تفریحات شبانه در آنتالیا: اگر ترجیح می‌دهید زمان خود را در فضاهای قدیمی و نوستالژی سپری کنید به کافه هنگر بروید. این کافه در کلبه‌ای درختی قرار دارد و با چراغ‌های زردرنگش توجه عابران را به خود جلب می‌کند.

•    تفریحات شبانه آنتالیا در کافه تودرس Tudors: از شلوغی و رقصیدن خسته شده‌اید و به دنبال فضایی آرام می‌گردید؟ پس باید به کافه تودرس بروید و از آرامش آنجا لذت ببرید؛ در این کافه می‌توانید بخشی از تفریحات شبانه در آنتالیا را در محیطی آرام و مشابه با کافه بارهای انگلیسی سپری کنید.

رستوران‌ها و غذاخوری‌ها بخشی از تفریحات شبانه آنتالیا

تفریحات شبانه آنتالیا
بدون شک غذاها و نوشیدنی‌ها یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های هر روز ما هستند، خصوصا اگر به سفر رفته باشیم و بخواهیم غذاهای جدید را تست کنیم و بعد از یک گردش طولانی کمی استراحت کنیم. غذاخوردن هم یکی از  تفریحات شبانه آنتالیا  است که بسیار لذیذ بوده و ما را به رستوران‌ها و خیابان‌های آنتالیا می‌کشاند.

در آنتالیا رستوران‌های زیادی وجود دارند که با محیط‌های مختلف شلوغ یا آرام، به بخشی از تفریحات گردشگران تبدیل شده‌اند. پس اگر عاشق شب هستید می‌توانید بعد از قدم‌زدن در خیابان‌های زیبا به یک رستوران دنج بروید و غذایی خوش‌طعم میل کنید.

تجربه غذاهای خیابانی در آنتالیا: بخشی از تفریحات شبانه آنتالیا

تفریحات شبانه در آنتالیادیگر همه ما می‌دانیم ترکیه است و غذاهای خیابانی لذیذش! پس اصلا جای تعجب نیست که غذاهای خیابانی در لیست  تفریحات شبانه در آنتالیا  جای دارند؛ چرا که با کمی قدم‌زدن عطر و بوی غذاها و باقلواهای خوش‌طعم ترکی را حس خواهید کرد. در خیابان‌های آنتالیا غذاهای متنوعی وجود دارند از جمله غذاهای دریایی که میان گردشگران محبوب هستند و یا برخی غذاهای ترکی؛ مانند میدیه  یا دونر کباب که باید حتما آن‌ها را تست کنید. برخی از خوش‌طعم‌ترین غذاهای خیابانی در آنتالیا این موارد هستند: کباب‌ترکی، بورک نانی، پیده، ماهی سرخ‌شده، پیتزای ترکی و ذرت کبابی. اگر هم میلی به غذاخوردن نداشتید می‌توانید از غرفه‌های کنار خیابان بستنی، باقلوا یا بلوط سفارش دهید.

تفریحات ساحلی

تفریحات ساحلی از بهترین  تفریحات شبانه آنتالیا، قدم‌زدن در سواحل و خلق لحظات زیبا است. درازکشیدندر سواحل آنتالیا به هنگام شب و تماشای آسمان پرستاره و گوش‌دادن به صدای موج دریا لذتی بی‌مثال دارد که باید آن را حس کنید. پیشنهاد می‌کنیم شب‌ها یک زیر‌انداز با خود بردارید و چند ساعتی را بر روی شن‌های ساحل بنشینید و لحظاتی رویایی را تجربه نمایید. برای رفتن به بهترین ساحل خوب است با برخی از آن‌ها آشنا شوید.

تفریحات شبانه آنتالیا درساحل کنیالتی آنتالیا: یکی از بهترین سواحل آنتالیا در شب کنیالتی است. این ساحل میان صخره‌ها قرار دارد و منظره دریا را به زیبایی به رخ می‌کشد که یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه آنتالیا است. ساحل کنیالتی مکان مناسبی براي عکاسی است و امکانات فراوانی هم دارد. این ساحل از بهترین تفریحات شبانه آنتالیا است.

ساحل لارا آنتالیا وتفریحات شبانه آنتالیا: در ساحل لارا بر روی ماسه‌های سفید که همچون برف می‌درخشند قدم بزنید و از آرامش آنجا لذت ببرید.

بندر کاس مکانی برای لذت‌بردن از تفریحات شبانه آنتالیا: بندر کاس در امتداد ساحل لیسیا در بخش غربی شهر واقع شده است که مجموعه‌ای از رستوران‌ها، میخانه‌ها و کلوب‌ها در آنجا قرار دارد. شما می‌توانید به بندر کاس بروید و از تماشای غروب خورشید و قدم‌زدن در آنجا لذت ببرید.

تفریحات شبانه آنتالیا راسواحل شهر بلک تجربه کنید: شهر تفریحی بلک علاوه بر داشتن برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای همچون کنسرت‌ها و مهمانی‌ها، سواحل زیبایی دارد که فرصت مناسبی برای قدم‌زدن به شما می‌دهد.

فعالیت‌های فرهنگی و هنری

وجود برخی فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند از  تفریحات شبانه در آنتالیا باشد و شما را برای ساعتی سرگرم کند. یکی از این تفریحات شبانه آنتالیا تماشای اپرا و رقص باله است که به‌عنوان تفریحی لوکس شناخته می‌شود. اگر به تماشای اپرا و تئاترهای دیدنی علاقه‌مند هستید باید اوقات خود را در تئاتر باستانی ۲۰۰۰ساله بگذرانید و شبی خاص را رقم بزنید. همچنین اگر به تماشای برنامه‌ها و اجراهای مدرن علاقه‌مند هستید، به مرکز همایش‌های مدرن که در کنار سالن تئاتر قدیمی است بروید که در طول شبانه‌روز برنامه‌های بسیار دیدنی و مفرحی در آن برگزار می‌شود.

تفریحات داخل هتل‌ها

تفریحات شبانه آنتالیا  به خیابان‌ها و سواحل ختم نمی‌شوند؛ بلکه داخل هتل‌ها هم می‌توانید از فرصت تفریحی که برای گردشگران فراهم شده استفاده کنید. بسیاری از هتل‌های آنتالیا تفریحاتی مانند اجراهای زنده موسیقی و تئاتر، جشن‌های شبانه، برنامه‌های هیجان‌انگیز و یا اجرای نمایش‌های گوناگون را برای مهمانان هتل در نظر می‌گیرند تا گردشگران شب مفرحی را سپری کنند. برخی از هتل‌ها هم نایت کلاب‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای را برای مسافران، بر روی کشتی‌های کروز لوکس برگزار می‌کنند. این موارد شامل برنامه‌های بسیار هیجان‌انگیز خانوادگی و دوستانه هستند. کشتی باربوسا و تور دیسکو یکی از مراکزی هستند که امکانات و خدمات بسیاری را در زمینه‌های تفریح و سرگرمی به مهمانان هتل‌های لوکس ارائه می‌دهند.

شبگردی و پیاده‌روی در خیابان‌های آنتالیا

در آنتالیا، با غروب خورشید همه چیز مجدد به‌نوعی دیگر آغاز می‌شود و شما می‌توانید بعد از گذراندن یک روز هیجان‌انگیز حالا از شب‌های زیبای آنتالیا لذت ببرید. قدم‌زدن در خیابان‌ها یکی از تفریحات شبانه آنتالیا است که طرفداران زیادی دارد. در شب هوا بسیار مطبوع بوده و خیابان‌ها به‌واسطه نورهای درخشان بسیار زیبا هستند. در واقع خیابان‌های آنتالیا یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن شب‌هایی رویایی و شاد هستند که می‌توانید در آنجا قدم بزنید، به بازارهای محلی بروید و از دست‌فروشان خوراکی‌های خوشمزه بخرید.

این خیابان‌ها که خود از جمله  تفریحات شبانه آنتالیا به شمار می‌روند، در شبمملو از غذا فروشی‌ها، چای‌فروشی‌ها و باقلوا فروشی‌هایی هستند که میل‌کردن آنها پس از یک پیاده‌روی لذت‌بخش بسیار حس خوبی خواهد داشت. همچنین خیابان‌های آنتالیا پر از مکان‌های دیدنی و فروشگاه‌ها هستند که بعضا به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و بازدید از آن‌ها یک انتخاب عالی برای سپری‌کردن شب در شهر است.

تجربه خرید شبانه

تجربه خرید شبانه شبگردی در آنتالیا علاوه بر اینکه بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است؛ فرصتی بی‌نظیر برای قدم‌زدن در بازارچه‌های محلی و خریدن سوغاتی نیز به شمار می‌رود. در این شهر شب‌زنده‌دار، بازارهایی وجود دارند که تا دیروقت مشغول فعالیت هستند. در این بازارها می‌توانید  انواع صنایع‌دستی، لباس‌های محلی و هر آنچه که برای سوغاتی نیاز دارید تهیه کنید. از مزیت‌های خریدکردن در شب‌های آنتالیا این است که علاوه بر خرید می‌توانید از اجراهای زنده موسیقی در خیابان لذت ببرید، از دست‌فروشان غذایی خوش‌طعم تهیه کنید و با قدم‌زدن در خیابان‌های محلی با فرهنگ مردم شهر بیشتر آشنا شوید. در واقع خرید شبانه از متفاوت‌ترین تفریحات شبانه آنتالیا  به شمار می‌رود که خوب است آن را تجربه کنید.

توصیه‌هایی برای لذت‌بردن از شب‌های آنتالیا


تفریحات شبانه آنتالیا  فرصتی عالی برای سپری‌کردن اوقاتی خوش در هوایی مطبوع است خصوصا برای کسانی که اهل شبگردی هستند. خیابان‌های این شهر مملو از امکانات و تفریحاتی است که از آن‌ها استفاده کنید. برای اینکه از شب‌های آنتالیا لذت ببرید پیشنهاد می‌کنیم از قبل برنامه‌ای برای شبگردی خودتان داشته باشید تا دقیقا بدانید اوقاتتان را چگونه سپری خواهید کرد؛ کافه یا رستورانی که قرار است بروید را انتخاب کنید و برای رفتن به ساحل و قدم‌زدن در آنجا آماده باشید. اگر دوست دارید همراه خود لباس اضافه ببرید؛ چون ممکن است شب در کنار ساحل هوا خنک باشد.

جمع‌بندی تفریحات شبانه آنتالیا


آنتالیا شهری شب‌زنده‌دار است که بسیاری از مردم برای تفریحات شبانه در آنتالیابه آنجا می‌روند تا شبگردی را در محیطی شاد تجربه کنند. اگر شما هم به تازگی تور آنتالیا را خریداری کرده اید، پیشنهاد می‌کنیم قدم‌زدن شبانه در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر را از دست ندهید. به کافه‌‎ها و بازارچه‌ها بروید و از دیدن شوروشعف افراد غرق لذت شوید. بدون شک تفریحات شبانه آنتالیا از آن دسته خاطراتی خواهد شد که تا مدت‌ها از آن یاد می‌کنید و دلتان می‌خواهد دوباره تجربه‌اش کنید.